سیب سرخ خورشید

سیب سرخ خورشید

دریغ از فراموشی لاله ها...
سیب سرخ خورشید

سیب سرخ خورشید

دریغ از فراموشی لاله ها...

قبل از انفجار حسینیه...




چند بار دیده بودمش که نصف شبها به شدت گریه می کنه ...  

ادامه مطلب ...

حضرت خدیجه تسلای خاطری برای پیامبر(ص)


همین روز از ماه رمضان سال دهم بعثت ‏(3 سال قبل از هجرت) می گذشت که واقعه ای رخ داد؛ در هنگامه ای که مسلمانان در شعب ابی طالب در محاصره بودند و وجود حضرت خدیجه کبری تسلای خاطری برای رسول گرامی اسلام در آن وضعیت سخت و طاقت فرسا بود.آری! پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله یار دیرینه خود را از دست داد . 

ادامه مطلب ...

عسل معجزه آسا...


عسل هدیه ی ارزشمند الهی است که درقرآن کریم از آن به عنوان ماده ای که شفای مردم در آن است(فیه شفاء للناس)یاد شده واز قرن ها پیش به عنوان عالی ترین ومقوی ترین غذاها و داروی شفابخش اکثر بیماری ها در تمام ملل به کار رفته است. 
ادامه مطلب ...

چرا ماباید وضو بگیریم؟


آدابی که در اسلام بدان توجه شده و هر مسلمانی به دفعات آن را بکار می گیرد « وضو گرفتن » است . این عمل نیکو موارد مصرف گوناگونی دارد. در هر زمان که مسلمانی می خواهد آماده عمل یا عبادت بزرگی شود، وضو می گیرد. نقش وضو بیشتر آمادگی و زدودن مواردی است که مانع فرد برای میل به این آمادگی هستند، می باشد .

کوشش برآن است که انجام عمل فیزیکی وضو و نقش آن در سلامتی از دید انرژیکی بررسی شود. 

ادامه مطلب ...

حمایت جاستین از کودکان صهیونیست...

Click here to enlarge


حمایت جاستین از کودکان صهیونیست به خاطر حملات حماس؟

در حالی که صهیونیست ها بارها با یورش به مناطق فلسطینی نشین اراضی اشغالی و حملات جنگنده های ارتش این رژیم صدها کودک فلسطینی به فجیع ترین وضع ممکن به شهادت رسیده اند، جاستین بیبر در ازای ملاقات نکردن نتانیاهو و در راستای حمایت از یورش های رژیم صهیونیستی به غزه، حدود ۷۰۰ بلیط رایگان به نوجوانانی هدیه می دهد که در مرز سرزمین های اشغالی و غزه زندگی می کنند.
 
ادامه مطلب ...

شهیده الحجاب...



زنی مصری بود که در دادگاهی در آلمان با هجده ضربه چاقو کشته شد. ضارب شخصی بود که شربینی از او به اتهام اهانت بدلیل پوشیدن حجاب شکایت کرده بود.

چندی پیش از کشته شدنش، شربینی به دادگاهی مراجعه کرده و آلکس دبلیو«یک روس با ریشه‌های آلمانی که در سال ۲۰۰۳ به آلمان مهاجرت کرد» را متهم به این کرد که «زمانی که در پارک با پسرش بازی می‌کرده، آلکس دبلیو او را مورد توهین قرار داده و بخاطر حجاب مروه او را تروریست و فاحشه اسلامی خطاب کرده‌است». دادگاه شکایت شربینی را پذیرفته و آلکس را محکوم به پرداخت ۷۵۰ یورو کرد. آلکس دبلیو این حکم را نپذیرفت و تقاضای تجید نظر نمود.    ادامه مطلب ...

تبلیغ نکنید...!




تبلیغ نکنید که با حفظ حجاب،با حفظ عفت،یا خانه داری وبا تربیت فرزند،انسان نمی تواند کسب علم کند.ما امروز بحمدلله چقدر زنان دانشمند وعالم در رشته های مختلف در جامعه مان داریم؛  
ادامه مطلب ...

مادر چهار شهید شوخی نیست!


مادر،مادر شهید،مادر دو شهید،مادر سه شهید،مادر چهار شهید؛شوخی نیست؛اینها به زبان آسان می آید. 

ادامه مطلب ...

ماه خدا


رسول  خدا(ص) می فرماید:
-مسواک زدن از بهترین کارهای روزه دار است.
-زینت کردن را فراموش نکنید.
-خوش خلاقی را سرلوحه زندگی خود قرار دهید.
-خواب نیمروز را انجام دهید
-از بوی خوش بکار بردن و عطر زدن در سحر غفلت نکنید.
*ماه مبارک رمضان بر تمام مسلمانان جهان مبارک باد*
التماس دعا
ادامه مطلب ...